Saturday, December 11, 2010

mIlo..susu..kecipok...

haRI ini..
Q bongun d sekiTar jam 12 Lha...
denGan senYUman yanG Indah dan peNuh semanGaT..
q terusKan jua paGI Q dengan penUh keIkHLasan...

daTang seOrang rakan daRi jauh...
unTuk main faCebOok menGGunakaN Laptop q..
suNgguH teRhaRU..paGi Q d temanI keHadiRannya...
namun,,,aQ iNgIn memaKan sesuatu paDa wakTu itu..
maka aQ capaI heater dan ParGI ke tandas...
t mengamBIL sarapanQ pada apagi itu..
seLepas e2 aQ tdaK DAPAt mengamBIL sarapanQ..
maka..aQ menyuruh kawan Q mencapai MILO..SUSU..KECIPOK..
ada ka dya ketawa..
x btoLL e2 budaK!!!
ahahahahahahaha...... IkhLas dari aty UNtUK siTI aDha a.k.a darak!!!!

1 comment: